Ahrar Institute of Technology and Higher Education

معاونت اداری و مالی

 معرفی معاونت

 

دکتر ملک محمد رنجبر

معاون اداری مالی

مهندس محمد تقی پروری مقدم

مدیر امور مالی

مهندس حسن نحریری

مدیر امور اداری


 

(( اطلاعیه های مالی ))

1-پرداخت شهریه                                                                                                                 

پرداخت شهريه موسسه آموزش عالي احرار رشت از دو طريق امكان پذير مي باشد :

  • پرداخت آنلاين از طريق آدرس اينترنتي www.ahrar.ac.ir كه همه روزه در دسترس دانشجويان مي باشد و از طريق كليه كارتهاي عضو شتاب اين پرداخت امكان پذير است .
  • از طريق واريز به شماره حساب 2002307268 جام بانك ملت و 811064696 بانک تجارت بنام موسسه اموزش عالي احرار رشت و ارائه فيش بانكي به امور مالي موسسه 

  ميزان شهريه وصولي از دانشجويان موسسه با توجه به مقطع تحصيلي آنهابوده که مبلغ آن همه ساله از سوي وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري تعيين و جهت اطلاع علاقمندان به ادامه تحصيل در اينگونه موسسات هر سال در دفترچه شماره 2 راهنماي آزمون سراسري درج مي گردد که متشکل از دو قسمت شهريه ثابت و متغيير مي باشد .  

     نحوه پرداخت شهريه بصورت آنلاين :

الف) برای پرداخت شهریه بصورت الکترونیکی به آدرس (ahrar.ac.ir) مراجعه نمائيد. دانلود راهنماي پرداخت آنلاين

ب) در صورتيكه خواهان دريافت وام از صندوق رفاه دانشجویان مي باشيد لازم است فرمهای مربوطه را تکمیل وپس از موافقت پرداخت وام توسط صندوق رفاه از شهریه ترم بعدی کسر خواهد شد .

ج) در صورتيكه خواهان انجام حذف و اضافه باشيد حتماً بايد شهريه انتخاب واحد اوليه را قبل از شروع زمان حذف و اضافه پرداخت نموده تا مجوز حذف و اضافه داده شود.

2 ـ انجام هرگونه عملياتي (منجمله گرفتن گواهي اشتغال به تحصيل ، صدور كارت ورود به جلسه امتحان ، اخذ وام از صندوق رفاه دانشگاه و ...) در هر زمان منوط به تسويه بدهي و شهريه ترم جاري مي باشد.

3ـ شرايط استفاده از تخفيف در تابلو اعلانات امور مالي و امور دانشجويي متعاقبا" اعلام و صرفاً در همان زمان تعيين شده اقدام خواهد شد .

نكته مهم :

الف ـ محاسبه شهريه بصورت علي الحساب مي باشد لذا چنانچه تغييراتي در محاسبه شهريه صورت گرفت از طريق سايت دانشگاه به اطلاع دانشجويان خواهد رسيد .

        ب ـ باعنايت به اينكه اطلاعات آموزش و مالي حداقل تا دو روز قبل از شروع انتخاب واحد مي بايست بر روي سايت اينترنت قرار گيرد چنانچه دانشجويان بيش از 10000ريال بدهي شهريه داشته باشند فايل ثبت نام و انتخاب واحد آنها بسته مي شود و صرفاً در زمان انتخاب واحد با تأخير(پس از تسويه بدهي) مجوز صادر خواهد شد  .

        ج ـ دانشجوياني كه پس از ثبت نام و انتخاب واحد و گذشت زمان حذف و اضافه واحدهاي درسي ، تصميم به حذف بعضي يا كل دروس انتخابي خود بگيرند با رعايت مقررات  پيش بيني شده در آئين نامه آموزشي دانشگاه چنانچه به تأئيد شوراي آموزشي واحد برسد شهريه ثابت و متغير پرداختي كليه دروس انتخابي حذفي مسترد نمي گردد .

آموزش پرداخت آنلاين در قسمت امكانات سايت در لينك آموزش پرداخت آنلاين قرار دارد . 

2- دانشجویان بنیاد شهید

فرصت تحویل معرفی نامه دانشجویان از بنیاد شهید برای تخفیف شهریه ، حداکثر تا پایان تاریخ انتخاب واحد در ابتدای هر ترم می باشد که به صورت 2 برگ اصل نامه و یک برگ  فتوکپی تحویل امور مالی موسسه آموزش عالی احرار گردد .