Ahrar Institute of Technology and Higher Education
امروز : 928
دیروز : 410
7 روز گذشته : 7009
ماه : 31348
سال : 613410
کل : 6250217

نحوه جدید ثبت وام شهریه نیمسال دوم 1400 - 1399

  

" باسمه تعالی"

« مراحل دریافت وام شهریه غیرانتفاعی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از سال 1399 »

 

 

الف ) دانشجویان ورودی جدید ودانشجویانی که برای اولین بارمتقاضی دریافت وام صندوق رفاه می باشند :

 

   1 مراجعه دانشجو به پورتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس https://bp.swf.ir  از طریق مرورگر فایر فاکس (بارگذاری شده در وب سایت موسسه احرار) و منوی دانشجوی جدید .

 

  * تـوجـه : کد ملی هر دانشجو  ( بدون خط تیره) به منزله نام کاربری و کلمه عبور دانشجو می باشد .

 

 سپـس ...  ادامـــــه  ... 

 

  2 دریافت فرم نمونه سند تعهد محضری و فرم مشخصات دانشجویان متقاضی وام از وب سایت یا انتشارات موسسه و تکمیل دقیق و خوانای آنها .

 

  3 مراجعه دانشجو و ضامن دانشجو ( یک  نفر کارمند ) به یکی از دفاتر اسناد رسمی و دریافت برگه سند تعهد محضری ممهور شده از دفترخانه و افتتاح حساب بانکی در بانک تجارت و  اعلام شماره حساب و شماره شبای دانشجو در فرم ها .

 

  4 تحویل اصل سند تعهد محضری و فرم مشخصات دانشجویان و تصویر آخرین حکم استخدامی ضامن و کپـی شناسنامه ، کارت ملی ، کارت دانشجویی و تأییدیه انتخاب واحد دانشجو به حوزه دانشجویی و فرهنگی موسسه  .

 

* * در صورت تـأیید دانشجو توسط دانشگاه به عنوان دانشجوی موسسه آموزش عالی احـرار رشت دانشجـو با ورود مجددبه پـورتال دانشجویی صندوق رفاه منوی ورود به پـورتال درخواست وام شهریه غیرانتفاعی نیمسال دوم سال تحصیلی 1400 1399 را ثبت می نماید .

 

تبصره : مراحل فوق صرفاً تشکیل پرونده هر دانشجو برای دریافت اولین وام در هر مقطع تحصیلی می باشد و در ترم های بعد پس از رویت اطلاعیه وام نیمسال جدید ( با مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق و ثبت درخواست وام نیمسال جدید ) فرم مشخصات دانشجویان را دریافت و به همراه تأییدیه انتخاب واحد به واحد صندوق رفاه موسسه تحویل نماید .  

 

 ب ) دانشجویانی که در سال های قبل (  1397 و 1398 ) از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران وام شهریه غیرانتفاعی صندوق را دریافت نموده اند می توانند با مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه در خواست وام نیمسال دوم سال تحصیلی 1400 1399 خود را ثبت و گزینه " وام شهریه غیرانتفاعی بانک قرض الحسنه مهر ایران " را انتخاب نمایندو یــــا  در صورت تمایل مراحل بند  الف را طی نمایند .

 

* * * تــوجــه : جدول مبالغ وام ، آیین نامه پرداخت و باز پرداخت ، فرآیندپرداخت وام  تا واریز به حساب ، نمونه سند تعهد محضری و فرم مشخصات دانشجویان متقاضی وام ، روی وب سایت موسسه احرار بارگذاری شده است و لازم است توسط دانشجو و ضامن مطالعه گردد .

 

مبالغ وام از سال 1399 :

 

کاردانی و کارشناسی ناپیوسته : حداکثر  4  نیمسال و هر نیمسال مبلغ یک میلیون تومان

 

کارشناسی پیوسته : حداکثر  8  نیمسال و هر نیمسال مبلغ یک میلیون تومان

کارشناسی ارشد ناپیوسته : حداکثر  4  نیمسال و هر نیمسال مبلغ دو میلیون تومان

 

 

" مهلت تحویل مدارک وام  تا هفته اول اردیبهشت 1400 

با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در هنگام مراجعه به دانشگاه  "

 

 

« حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی موسسه »